27 februari 2007

Dagens skörd...

Har beställt från adlibris men det paketet kommer väl senare i veckan. Hann idag också med svängar till Akademibokhandeln, Åhlens och Wettergrens. Köpte Söderbergs Martin Bircks... , Vetekattens kakbok, Män som hatar kvinnor och så en bok om kök eftersom vi skall få vårt omgjort. Det var en faslig trängsel idag vid 17-18-tiden i boklådorna så jag fann inte alls de böcker jag hade spanat in i katalogerna, men kanske tar jag en ytterligare sväng i morgon. Akademib. har ju 30% på alla böcker!!! Ett sådant erbjudande kan ju inte jag motstå.

2 kommentarer:

hulukvarn sa...

hej hej!! kul med lite nya böcker!!
Jag såg att du sökte adressen till anna-k i jönköping, barnarpsgatan ? är det i alla fall, mittemot det gamla haket gäddan och gåsen:) det finns jättemycket fint!!

Celi sa...

Tack vad snällt! Har inte rört min blogg på en månad, så jag såg det inte förrän nu. :o)